Naken är underbart

Söndagsmys 😀

Fan så trött ja är . Men vad gör det . Inget tar enbart en chill och soft dag 🙂

Min kropp min borg. Jag gör vad jag vill med den . Har ni något emot det  För det är bara jag som bestämmer över den. Älskar att se hur min kropp förändras till det bättre . Den är smal och snygg . Den blir bara sexigare  och sexigare. Jag känner mig rent av snygg. Och i och med det  gillar jag att ta bort på mig själv . Jag tar bort på mig både med och av kläder . Varför ? jo för det är enklare att se bilder på en kroppen hur den förändras naken .. Springer ofta omkring i boxerkallingar t-shirt och bh . Varför undrar ni . Jo för att det är skönt..

Men jag ser mig bättre ut och gillar mig mer nu som naken. Ju mer muskler och mindre fett jag har på kroppen ju… Mer naket åt folket . Men det sjukaste är att det är ful att vara naken .. Vi  tjejer får inte visa oss nakna på samma sätt . Men herrejävlar vi föddes ju näck . Njut av att vara naken för det är underbart.

 

puss på er

Lämna en kommentar