Fettot som valde rätt väg

Ibland undrar jag hur egentligen världen fungerar. Det är roligt när man skriver om olika ämne. Och ämnet inom sex skapar verkligen rubriker. Jag älskar att se hur de triggas och pratas om  vad man skriver . Så därför väljer jag att skriva om en ett än´me som skapar detta.

Jag älskar och hatar att se min nakna kropp. Den är full av massa saker . Lös hud p g a mina 16 kg viktnedgång. Men samtidigt så vet jag att  den är i bra form. Den ska fyllas med muskler istället för  FETT. Och det är ett ord som verkligen skapar rubriker men det skiter jag i. Jag är inget jävla fetto. Och ja är stolt och nöjd över hur min kropp har ändras. Jag blir mer  och mer lyckligare ju mer jag inser vad jag har åstakommit. Inser att jag inte är fett eller mullig längre . Jag är både snygg sexig och vacker . Mina gäddhäng . Min lösa hud på magen ska formas ändras och få in mer muskler  mer styrka och tyngre pass. Jag  är stark som en varg. klok som en uggla och stark som en krigare 😀

Min kropp min borg. Jag äger min kropp du äger inte mig . om du har något att påpeka så det är något som jag vill veta. Men  att träna och att hålla sig i form tar tid . Att ge ned i vikt är inget quickfix och det är inget som kan göras på 5 dagar . Och för er som tror det tänk ännu en gång .

Har nog aldrig varit FET, utan det  är väl mer Mullig. Men vill oxå medge att jag glad att det inte hann att utvecklas till fetma. Jag tog beslutet jag hade viljan till att hinna att ändra mitt liv. Och det är jag både stolt och rädd över . Jag är inte rädd rädd . Utan jag är rädd att jag valda att de han gå så långt. Att jag inte tog beslutet innan det gick åt skogen. Jag är nöjd stolt och förbannat envis. Jag är envis på mitt sätt. Jag är inget jävla fetto. Och det skapar rubriker för att jag vill att jag ska inse att jag faktiskt är DUKTIG. Jag är fan BÄST. Nej jag är verkligen inte egoist. Ni som verkligen känner mig vet hur jag är ..

Har lyckas gå ned från 82 kg till 64,5 kg. Har några kilo kvar. Och tänker då unna mig att göra en tatuering. För det är jag värd. Med tanke på allt slit och jobb jag har stått ut med. Alla mina år, timmar och sekunder på gymmet och promenader . Men det har varit värd alt slit. All svett tårar och vredesutbrott

 

Lämna en kommentar